piątek, 14 lutego 2014

Hello (:

Szczęśliwie ogłaszam, że odzyskałam laptopa wraz z ładowarką (parę dni temu) jednak musiałam instalować system od nowa. Mam nadzieję, że mnie nie opuściliście. Dziękuję za miłe słówka pod postami. To naprawdę urocze ♥
Niestety dostąpił mnie całkowity brak weny i chociaż pracuję nad nowym rozdziałem i czytam o różnych chorobach, zabiegach, miejscach itd. to i tak to nic nie pomaga.
Ale co obiecałam to będzie!
Niestety nie mam pojęcia, kiedy dodam nowy rozdział. Chciałabym go zakończyć w ten weekend. Może jakiś mały doping?

2 komentarze:

  1. ja mam wielką nadzieję, że wena ci wróci, bo czekam z niecierpliwością na nowy rozdział :*


    zapraszam do siebie, jeżeli jesteś zainteresowana ;)
    story-by-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech wena szybko Ci wraca :)
    Nie mogę doczekać się nexta :*

    OdpowiedzUsuń