sobota, 1 lutego 2014

I'm sorry - Dwutygodniowe zawieszenie bloga

Nie mam pojęcia, czy mam nazwać tę niedyspozycję bloga jako zawieszenie. Oczywiście potem nadal będę pisała.
Powodem tej niedyspozycji jest chwilowy uszczerbek na zdrowiu mojego laptopa, a raczej ładowarki, którą mój laptop tak kocha, że niestety musiałam oddać ich oboje do naprawy.
Otóż moja ładowarka się zepsuła i teraz muszę czekać 14 dni na pomyślne rozpatrzenie, czy naprawią to czy nie.
Ogromnie przepraszam Was. Wiem jak czekacie na kolejne rozdziały. Chciałabym dodawać kolejne przez te dwa tygodnie, niestety nie pozwala na to komputer moich rodziców. Kiedy z niego korzystam strasznie boli mnie głowa.
Mam nadzieję, że zrozumiecie to i mnie nie opuścicie. Kiedy mój laptop i ładowarka wrócą naprawieni obiecuję, że dodam bardzo długi rozdział i w miarę ciekawy :)
Jeszcze raz przepraszam i proszę o wyrozumiałość.
P.S. Nawet nie wiecie jak bardzo mi się nudzi! :(

3 komentarze:

  1. Szkodaaa :cc Ale dobra, czekamy na Ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero dzisiaj znalazłam twojego bloga, ale mogę szczerze zapewnić,że nadrobiłam już wszystkie rozdziały ! : )
    To jest niesamowite , nie mogę się oderwać i ten Luke ..awww <3 Szkoda,że trafiłam akurat na 2-tygodniową przerwę, ale wytrzymam .Mam nadzieję :) Czekam z niecierpliwością <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj znalazlam twojego bloga i zaczelam go czytac. I wiesz co? On jest tak hfhdhsnxjskbxkzsjclaksv <3 Mam nadzieje, ze szybko odzyskasz latopa i naprawiona ladowarke i dodasz ten rozdzial :D

    OdpowiedzUsuń