poniedziałek, 6 stycznia 2014

Muszę się czymś wspaniałym pochwalić... JEŻY MARIUSZ DOSTAŁAM FOLLOW OD JAMESA KNVKDBKDBDKVB

Dzisiaj, ok. godziny temu (tak długo się otrząsałam?!) JAMES YAMMOUNI MNIE FOLLOWNĄŁ NA TWITTERZE!
Trzeba było RT posta jeśli podoba ci się jego DM. Zrobiłam to i napisałam "Please follow me James", a potem poszłam oglądać Igrzyska Śmierci.
Spokojnie wchodzę sobie na twittera i otrzymuję od paru osób gratulacje. Nie wiem co się dzieje. Z niewielką nadzieją oglądam swój profil i widzę to:


Ale to jeszcze nic nie znaczyło. Wchodzę na profil Jamesa i widzę TO:


HeartAttack na miejscu, zgon, zawał. Skaczę, krzyczę, zalewam się łzami. Moja mama tys. razy pyta się co jest grane, a ja leże na podłodze i ściskam mojego laptopa.
Godzinę próbowałam się otrząsnąć, przynajmniej sprubować uspokoić moje ręce, ale nie dało się! Adrenalina, niedowierzanie. Boże to naprawdę się dzieje?

TAK WIĘC STWIERDZAM, ŻE ROK 2014 BĘDZIE NAJLEPSZY I WYJĄTKOWY! JUHU!
WIEDZIAŁAM, ŻE TEN ROK BĘDZIE INNY! MIAŁAM TAKIE UCZUCIE!

A komuś z was udało się zdobyć follow od Jamesa? *-*
#WARIATKA #SIĘ #CIESZY #NIE #ZMĘCZONA #ZGON X 10000000000 #ZAWAŁ #UMARŁA

W skrócie nadal się trzęsę jak galareta, latają mi ręce i nie mam pojęcia jak wam wytłumaczyć jak wiele takie "głupie" follow dla mnie znaczy ;-;

6 komentarzy:

  1. gratulacje! ja niestety nie dostałam, bo nie widziałam nawet tego follow spree:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na milion milionowych procent Janoskians w swoim życiu będą jeszcze robili duuuużo follow spree, więc nie ma co tracić czas na smutki tylko mieć ogromną wiarę w to, że kiedyś się uda :) bo musi się udać!

      Usuń
  2. Nie dostałam, ponieważ kilka minut zanim napisał tego posta dostałam limit :(
    PS. Kiedy pojawi się nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały czas pracuję nad nowym rozdziałem. myślę, że jeśli dobrze pójdzie pojawi się już jutro/ewentualnie dziś wieczorkiem :)

      Usuń
  3. Sądzę, że nic nikomu tłumaczyć nie musisz, bo dla nas znaczy dokładnie to samo, a przynajmniej dla Janoskuanators! ^.^
    Wielkie gratki i zazdro oczywiście! ^.^
    Ty to masz szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  4. Janoskianator20 maja 2014 11:52

    Ja też mam od James ' a follow <3 *.*

    OdpowiedzUsuń