niedziela, 8 września 2013

Libster Adward (:

Dowiedziałam się, że zostałam nominowana przez Nika2013 do Libster Adward. Jest to moja pierwsza nominacja i strasznie się cieszę <3 Dziękuję ;*
Ponad to Nika2013 była moją pierwszą czytelniczką! 

Libster Adward to nominacja bloga, która zostaje przyznana autorowi za jego pracę i trud który wkłada w prowadzenie bloga. Osoba nominująca zadaje ci 11 pytań na które udzielasz odpowiedzi. Kiedy już pytania zostaną z odpowiedzą nominujemy inne blogi i zadajemy im 11 pytań. Lecz nie można nominować tego kto ciebie nominował. 

Pytanka od Nika2013:
1. Trenujesz coś?
2.Twoje największe marzenie?
3.Do jakich fandomów należysz?
4.Facebook czy Twitter?
5.Znasz AbstrachujeTV (kanał na YT)?
6.Ulubiony film?
7.Dojeżdżasz do szkoły?
8.Pierwsza lekcja w poniedziałek?
9.Ulubiona piosenka?
10.Z jakiej sieci masz telefon?
11.Numer buta?
 
Odpowiedzi:
1. Sama trenuję piłkę nożną oraz biegi.
2. Zobaczyć Janoskians na żywo oraz spełnić moją blogową listę marzeń.
3. Janoskianator, Belieber, 5SOS family, Directioner itd. (dużo by tutaj wymieniać)
4. Twitter.
5. Nie znam.
6. "Spadaj tato", "Igrzyska Śmierci", "2 tygodnie na miłość".
7. Nie, ponieważ mam strasznie blisko.
8. Matematyka :/
9. Jason Derulo - Talk Dirty, 5SOS - Try Hard, Rudimental - Waiting All Night, The Janoskians - Best Friends, Set This World On Fire
10. T-mobile
11. 37 - 39.
 
Blogi które nominuję:
http://janoskiansplx.blogspot.com/
http://the-janoskians-fanfiction.blogspot.com/
http://janoskians-friends.blogspot.com/
http://safecornerforwithlove.blogspot.com/
 
Moje pytania do nominowanych:
1. Pamiętacie datę założenia swojego bloga?
2. Jaki jest wasz ulubiony Janoskians?
3. Najładniejsze imię?
4. Gdzie chcielibyście mieszkać?
5. Ulubiony zwierzak?
6. Co byście zrobiły widząc, że całe Janoskians przechodzi właśnie obok was?
7. Od kiedy jesteście Janoskianators?
8. Skejty vs. trampki?
9. Ulubiona firma/marka ubrań?
10. Ulubiony cytat Janoskiansów?
11. Jaki był pierwszy filmik zobaczony przez was z Janoskians?

Dziękuję jeszcze raz za nominację :) I zapraszam do komentowania, odwiedzania i obserwowania mojego bloga!

1 komentarz: